Digitale oplossingen
Polygon levert als innovatief partner proactieve digitale oplossingen voor schadepreventie of een efficiënter schadeherstelproces.
Polygon is gespecialiseerd in het bieden van herstel- en beschermingsdiensten voor de meest uitdagende noodsituaties. We beperken en beheersen de gevolgen van schade door water, brand en het klimaat en onze innovatieve digitale oplossingen kunnen een cruciale rol spelen bij het effectief beheren van deze situaties en het versnellen van het herstelproces
Digitale Oplossingen die wij kunnen bieden:
Drone inspecties - Monitoren, managen en voorkomen van schades op moeilijke of onbereikbare plekken. We hebben hiervoor ervaren drone piloten in dienst die u bij het gehele proces kunnen ontzorgen en aanbevelingen doen voor een juiste aanpak.
Binnenklimaat monitoren en beheersen
Een complete en veilige IoT oplossing die afwijkingen in de binnenluchtkwaliteit detecteert, zodat proactief ingezet kan worden op schadelijke veranderingen.
Waterschade preventie
Een complete en veilige IoT oplossing die in een vroeg stadium afwijkingen detecteert en direct een notificatie aan onze specialisten doorgeeft.
3D scan (schade)locatie - 360? opnames van alle ruimtes in een gebouw; na schade, ten behoeve van risicobepaling of voor presentatiedoeleinden.
Naast deze oplossingen bieden we meer digitale oplossingen.
- We kunnen aan de hand van video inspecties advies geven over te nemen vervolgstappen.
- Onze Polygon Link tool informeert gedupeerde klanten snel over afspraken.
- Het communicatieportal Spark houdt opdrachtgevers op de hoogte van de status van het herstelproces.
- Middels e-meten communiceert onze droogapparatuur direct met het systeem en wordt het droogproces realtime in de gaten gehouden.
- Tot slot biedt onderdeel VANWAARDE digitale fotorestauratie mogelijkheden na brand- of waterschade.
Neem voor deze oplossingen contact op met uw key account manager of Jeroen Jochems via 088 - 500 3500
Voordelen van onze Digitale Oplossingen:
Snellere Respons: Bij Polygon begrijpen we dat snel handelen van essentieel belang is bij noodsituaties. Met de IoT communicatie platforms wordt een mogelijke schadesituatie snel duidelijk en kan er eventueel preventief worden ingezet met een snelle reactie, wat de schade kan minimaliseren of voorkomen.
Efficiëntie: Onze digitale (rapportage)tools en data-analyse verbeteren de efficiëntie van het herstelproces, wat resulteert in kosteneffectieve oplossingen.
Transparantie: Onze systemen bieden transparantie en real-time updates, zodat u altijd op de hoogte bent van de omgevingssituatie. We stellen u in staat om real-time updates over de voortgang van het herstelproces te ontvangen. U kunt foto's, video's en documenten uploaden en toegang krijgen tot gedetailleerde informatie over de situatie op elk moment, vanaf elke locatie.
Beter Risicobeheer: Wij geloven in de kracht van data om betere beslissingen te nemen. Door gegevens te verzamelen en te analyseren, kunnen wij u proactief helpen betere beslissingen te nemen, risico's te beheren en voor een juist plan van aanpak te kiezen.
Milieuvriendelijk: Efficiënt herstel en minimale schade dragen bij aan een duurzamere aanpak van noodsituaties.
Geavanceerde Technologieën: we maken gebruik van de bewezen technologieën, zoals drones en 3D-scanning, om schade in kaart te brengen en sneller te reageren. Dit helpt bij het nemen van weloverwogen beslissingen en bij het plannen van herstelwerkzaamheden.
Contact
Bij Polygon Nederland streven we ernaar om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen door middel van onze innovatieve digitale oplossingen. Neem contact met ons op om meer te weten te komen over hoe onze diensten uw bedrijf kunnen ondersteunen in noodsituaties en herstelprocessen. Samen kunnen we de impact van rampen minimaliseren en bedrijven helpen weer snel op de been te komen.
https://www.polygongroup.com/nl-NL/
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen