Beheer van uw V.v.E.
Financieel strak & gezond, technisch planmatig
Geplaatst door: Kolpa VVE Beheer BV
Financieel Beheer
- Opstellen van grootboek-specificaties, jaarrekeningen, begrotingen
- Beheer van bank- en girorekeningen van de V.v.E.
- Het uitvoeren van betalingen voortvloeiende uit de werkzaamheden voor de V.v.E.;
- Gelegenheid geven tot en het eventueel bijwonen van de controle door de kascontrolecommissie;
- Inhoudelijke beoordeling van de reserverekeningen;
- Opstellen en verzorgen van (nieuwe) voorschotbijdragen
- Bewaken dat de in de ALV vastgestelde voorschotbijdragen tijdig binnenkomen.
- Bij eigendomsoverdracht van een appartementsrecht het nieuwe lid uitgebreid informeren.
V.V.E. Belangen
- Contact houden met notarissen, deurwaarders en de Gemeente
- De leden van de V.v.E. attenderen op rechten en plichten
- Het bijhouden van de ledenadministratie en mutaties in het ledenbestand
- Eventueel in de ALV genomen besluiten initiëren c.q. uitvoeren.
Algemene Ledenvergadering
- Bespreken van vergaderruimte na overleg met de (vice) voorzitter omtrent de datum;
- Vaststellen van de agenda
- Verzorgen van de verslaglegging van de ALV (notulen);
- Versturen van de notulen van de ALV aan alle leden van de V.v.E.;
- Het bijhouden van een aanwezigheidsvastlegging bij een ALV;
- Het bijwonen van één ALV als bestuurder;
- Tijdig verzenden van de vergaderstukken aan alle leden van de V.v.E.:
- Uitnodiging, agenda, volmacht formulier, balans, exploitatierekening, begroting voor het komende boekjaar, definitieve voorschotbijdragen boekjaar per appartementsrecht, overzicht nieuwe voorschotbijdragen n.a.v. de begroting
Technische werkzaamheden
- In ontvangst nemen van klachten van leden van de V.v.E.
- Het verstrekken van opdrachten voor het uitvoeren van noodzakelijke (herstel)werkzaamheden;
- Het behandelen van alle aangelegenheden die verband houden met zgn. dagelijks klein onderhoud m.b.t. de gemeenschappelijke gedeelten en de gemeenschappelijke voorzieningen van het gebouw/gebouwencomplex.
- Het aanvragen, beoordelen en uitbesteden van werkzaamheden tot een bedrag van € 2.250,00 is in ons beheerspakket begrepen.
- Het behandelen en begeleiden van zgn. groot onderhoud behoort tot de mogelijkheden, voor meer informatie hierover neem dan graag met ons contact op.
Contracten en Verzekeringen
- Het namens de V.v.E. afsluiten van onderhoudsovereenkomsten t.b.v. de technische installaties en gemeenschappelijke voorzieningen van het gebouw/gebouwencomplex.
- Zorgdragen voor het voldoende verzekeren en verzekerd houden van het gebouw/gebouwencomplex tegen schade als gevolg van brand en/of andere gevaren;
- Voor het behandelen van schadeaangelegenheden wordt een vergoeding in rekening gebracht. Wij gaan ervan uit dat deze kosten zijn gedekt via de verzekeringspolis.
- Alle genoemde werkzaamheden worden uiteraard in overeenstemming met de statuten c.q. huishoudelijk reglement uitgevoerd.Informatieblok
Betalingen
De administratievergoeding wordt jaarlijks verrekend en wel op 1 juli. De vergoeding wordt jaarlijks geïndexeerd aan de hand van het indexcijfer voor de gezinsconsumptie met een minimum van 3%. Een overeenkomst wordt aangegaan voor de tijd van 1 jaar met stilzwijgende verlenging van jaar tot jaar, met een opzegtermijn van 3 kalendermaanden.
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen