Simpel overstappen
De VvE software heeft veel impact op uw organisatie. Kiest u voor meer mogelijkheden en gemak? Dan zorgen we samen voor een goede overstap naar Convect. Vraag naar de automatische conversiemogelijkheden voor uw huidige oplossing.
Bij een overstap naar Convect wordt een implementatieplan voorgesteld die samen doorlopen wordt. De basisstappen van de migratie zijn als volgt:
1. Inrichten Convect omgeving
Samen met de Business Consultant van Convect wordt de omgeving ingericht. Zo kan er gebruik gemaakt worden van allerlei standaarden, zoals het standaard grootboekrekeningenschema, maar kunnen ook alle eigen voorkeuren worden toegepast. In te richten onderwerpen gaan onder andere over de huisstijl, sjabloonbrieven, gebruikers en toegangsrechten.
2. Automatische conversie
Er zijn diverse conversies beschikbaar, zoals de Twinq-conversie, waarmee alle basisgegevens van de VvE, de ledenadministratie, begrotingen, leveranciers, contracten en documenten geautomatiseerd overgezet kunnen worden naar Convect. Op basis van het implementatieplan wordt bijvoorbeeld eerst een klein aantal verenigingen overgezet om met een beperkte groep live te gaan.
3. Controle van conversie
Na de conversie kunnen allerlei kwaliteitsrapportages worden opgesteld. Van een 'Ledenadministratie met contactgegevens vergelijk' tot en met de aansluiting van de incassobedragen in de incassobestanden. Op deze wijze borgen we samen een zorgeloze overstap naar Convect.
4. Live-gang
Zodra de verenigingen geconverteerd zijn, dan kan de VvE live. Echter dienen we ook rekening te houden met de boekjaren en mutaties. Zodoende kiezen we in het implementatieplan een strategie voor livegang; per VvE of (gefaseerd) met een aantal verenigingen per datum. Uiteraard is de implementatiemanager altijd betrokken om een zo soepel mogelijke overstap mogelijk te maken.
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen