J & M
Ontzorgen als uitgangspunt van ons beheer
We zijn een allround organisatie gespecialiseerd in het beheren van Verenigingen van Eigenaren. Dat betekent dat J&M VvE Beheer de financiele en administratieve taken voor haar rekening neemt en toeziet op het dagelijks onderhoud. Maar tegelijkertijd blijft u wel nauw bij de gang van zaken rond uw VvE betrokken. Zo werken wij bijvoorbeeld met het administratiesysteem Twinq. Hiermee heeft u op een overzichtelijke wijze 24/7 toegang tot uw gegevens. Omdat wij transparantie hoog in het vaandel hebben staan is er de mogelijkheid om een meelees- of meetekenpas van de bank te ontvangen.
Altijd één aanspreekpunt
Niets is vervelender dat als u een vraag heeft en met een organisatie belt u telkens weer iemand anders aan de telefoon krijgt. Bij J&M VvE Beheer heeft u een vast aanspreekpunt die u via een vast telefoonnummer rechtstreeks kunt benaderen. Hierdoor hoeft u niet telkens opnieuw uit te leggen wie u bent en waarvoor u belt. Ook hoeft u zich bij ons niet door ingewikkelde belmenu’s te worstelen. Dat werkt wel zo prettig. Wanneer uw vaste beheerder er onverhoopt een keer niet is dan is er immers altijd een deskundige vervanger die eveneens van de hoed en de rand weet. Kortom, we werken als een team.
Vaste prijs, geen verrassingen
Voor het beheer van uw VvE rekenen wij een vaste prijs. De prijs is gebaseerd op het VvE-pakket dat bestaat uit de onderdelen financieel, administratief en dagelijks onderhoud. De overeenkomst die u met ons afsluit is duidelijk en overzichtelijk. Planmatig onderhoud (zie J&M VvE Techniek) valt hier buiten. Overigens kunnen wij u altijd een op maat gemaakt dienstenpakket aanbieden.
Overstappen zonder kosten
U wilt van uw huidige VvE-beheerder naar ons overstappen maar u hikt aan tegen de mogelijke rompslomp? Geen zorgen. J&M VvE Beheer regelt in opdracht van u de overgang. Dit doen we trouwens helemaal gratis.
Wat doen wij zoal voor u
- Financieel
- Beheren van de bankrekeningen;
- Incasseren van de VvE bijdragen en debiteurenbewaking;
- Het betalen van facturen;
- Het opmaken van de jaarrekening en begroting;
- Inzage in de administratie voor kascommissie en leden;
- Bewaken van de begroting;
- Afstemmen reservering op basis MJOP.
- Administratief
- Organisatie van de jaarlijkse ledenvergadering;
- Organisatie van een bestuursvergadering;
- Advies ten aanzien van het verzekeringspakket;
- Creëren van een HHR en de handhaving;
- De VvE vertegenwoordigen richting derden;
- Sleutelbeheer;
- Actueel houden van de KvK inschrijving;
- Begeleiding bij de mutatie van een eigenaar;
- Archiveren van relevante documentatie;
- Informeren van leden en belanghebbenden;
- Begeleiding van de VvE in haar dagelijkse zaken.
- Dagelijks onderhoud
- Klacht- en storingsbehandeling;
- Schadeafhandeling;
- Preventief onderhoud;
- Begeleiding bij dagelijks onderhoud;
- Contractenbeheer;
- Uitvoer van actiepunten.
Actief in
Wij zijn onder andere actief in Zoetermeer, Rotterdam, Delft, Den Haag, Utrecht, Leiden, Katwijk, Oost-Brabant, Drechtsteden, Westland, Lansingerland en Capelle aan den IJssel.
Wilt u weten wat wij voor uw VvE kunnen betekenen? Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact met ons. Dit kan via onderstaand telefoonnummer:
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen