Persoonlijk contact
Persoonlijk contact is de sleutel tot succes ! Een gesprek op locatie doet wonderen als het gaat om vragen, uitleg en oplossingen.
Onlangs zijn we gebeld door een klant die veel problemen met de lift ondervind. Na eerst een informatie uitwisseling via e-mail volgde direct een persoonlijke afspraak op locatie.
Tijdens het bezoek bleek al snel dat de lift reeds 23 jaar in bedrijf was en dat de storingen inmiddels niet meer waren te voorkomen. We hebben in goed overleg een aanbieding gedaan voor een nieuwe besturing op de verouderde OTIS lift. Uiteraard waren we niet de eerste met een voorstel. Wel degene met de beste prijs/kwaliteit verhouding ! Dat is te danken aan onze rechtstreekse inkoop voorwaarden waardoor we scherp kunnen aanbieden zonder concessies te hoeven doen in materiaal keuzes.
Voor de gebruikers levert een modernisering ( zie www.w2lifttechniek.nl voor meer info )natuurlijk ongemak op, dat begrijpen we heel goed. Vandaar dat we met een planning werken waarbij u ruim van tevoren wordt geinformeerd zodat iedereen er rekening mee kan houden.
Tijdelijke trapliften zijn soms een oplossing, maar niet als u geen montage schade wenst. In dit geval is er voor een andere oplossing gekozen: tijdens de duur van de modernisering wordt er een huisje gehuurd. Vakantie voor de bewoners en geen schade of wat dan ook in het pand. Zo zie je maar waar een goed gesprek toe kan leiden .
Ook benieuwd naar een persoonlijk gesprek?
Kijk op www.w2lifttechniek.nl voor het maken van een afspraak.
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen