Administratief & Bestuurlijk VvE Beheer
Uw VvE Beheer goed geregeld!
Onder het administratief beheer vallen de organisatorische aspecten. Denk hierbij aan het bijhouden van de ledenadministratie, het onderhouden van contact met de leden bij vragen, contact met een notaris of makelaar bij de verkoop van een appartement, of het organiseren van de jaarlijkse ledenvergadering.
Als bestuurslid van een VvE weet u wat het besturen van u vergt. In ieder geval veel tijd en moeite. Het vraagt ook om deskundigheid op uiteenlopende gebieden. Soms heeft u behoefte aan advies bij lastige vraagstukken. Wij helpen u graag op weg.
LOGIQ VvE Beheer kent de formele kant van het appartementsrecht, maar is ook het aanspreekpunt voor uw praktische vragen en zorgt ervoor dat u het juiste antwoord krijgt.
ADMINISTRATIEF & BESTUURLIJK VVE BEHEER DOOR LOGIQ VVE BEHEER OMVAT DE VOLGENDE WERKZAAMHEDEN:
ADMINISTRATIEF BEHEER PROCES
ALGEMENE LEDENVERGADERING
- Het opstellen van een concept agenda.
- Opmaken van de definitieve agenda en versturen vergaderstukken.
- Het versturen van uitnodigingen en volmachten voor de Algemene Ledenvergadering.
- Het organiseren en bijwonen van de Algemene Ledenvergadering.
- Het opmaken en verzenden van de notulen na de Algemene Ledenvergadering.
- Het bewaken van de uitvoering van de actiepunten voortvoeiende ui de Algemene Ledenvergadering
OVERIGE WERKZAAMHEDEN
- Het bijhouden van de ledenadministratie
- Het verstrekken van gegevens aan potentiële
- Het opstellen/wijzigen van een concept Huishoudelijk Reglement
- Verstrekken van gegevens bij een eigendomsoverdracht aan de notaris
- Versturen van een welkomstbrief aan nieuwe leden
Heeft u vragen? Bel ons dan op +31 (0) 858 774 079
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen