UW VVE BEHEER GOED GEREGELD!!
Binnen VvE beheer is de financiële administratie waarschijnlijk het meest belangrijke element. Zij verschaffen inzicht in de financiële situatie van de VvE.
Naast onderhoud zijn er nog de noodzakelijke verzekeringen en andere gezamenlijke lasten die op de ledenbijdrage drukken. Door het voeren van een goed financieel beheer zijn onverwachte en onplezierige extra ledenbijdragen te vermijden. LOGIQ VvE Beheer verwerkt de financiële gegevens in leesbare documenten, zodat deze voor een ieder te begrijpen is. Vanzelfsprekend bieden wij u de mogelijkheid om online te kunnen inloggen zodat u direct toegang heeft tot uw gegevens. Reden genoeg om LOGIQ VvE Beheer in te schakelen.
FINANCIEEL VVE BEHEER DOOR LOGIQ VVE BEHEER OMVAT DE VOLGENDE WERKZAAMHEDEN:
FINANCIEEL BEHEER PROCES
.Financiële administratie geheel geautomatiseerd.
.Het jaarlijks vervaardigen van een conceptbegroting.
.Opstellen van de jaarrekening, balans en exploitatierekening.
.Het beheren van de ter name van de vereniging staande bankrekeningen.
.Beheren van het reservefonds.
.Goedgekeurde facturen betalen.
.Incasseren van periodieke bijdragen.
.Het signaleren van betalingsachterstanden; en het versturen van betalingsherinneringen.
.Het opstarten en begeleiden van een incassoprocedure bij wanbetaling en/of treffen van betalingsregelingen.
Heeft u vragen? Bel ons dan op +31 (0) 858 774 079, of laat uw nummer achter en wij bellen u terug.
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen