Service Select
Service-Select
SkyLift is een betrouwbare partner voor het totale dienstenpakket op het gebied van liftservice en alle hiermee samenhangende aspecten zoals:
• Onderhoud volgens een uniek schema
• Assistentie bij periodieke keuringen
• 24 / 7 snelle respons op opsluitingen en storingen
• Merkonafhankelijke spreekluistersystemen
• Reparatie van defecte onderdelen
• Meerjaren begroting voor groot onderhoud
• Informatie en advies over wetgeving en wijziging
• Management van grootschalige lift portefeuilles
• SkyLift werkt samen met alle keurende instanties
Onderhoud
De technici van SkyLift zijn getraind, kundig en professioneel en zullen de installatie nazien, afstellen, smeren en uitwendig reinigen volgens het unieke onderhoudsschema.
Reparatie en vervanging van onderdelen
Tijdens de onderhoudsvisites of naar aanleiding van storingen en periodieke keuringen kunnen gebreken worden
geconstateerd waardoor het wenselijk of noodzakelijk is onderdelen te repareren of te vervangen. Dit wordt direct kenbaar gemaakt aan de opdrachtgever, al dan niet voorzien van een offerte met hierin de kosten voor de herstelwerkzaamheden.
24 / 7 Servicedienst
Meldingen van storingen en opsluitingen kunnen 24 uur per dag, 7 dagen per week doorgegeven worden middels een spreekluister systeem of via het storingsnummer 0342-42 55 05. Dit telefoonnummer wordt middels stickers in en om de liftinstallatie kenbaar gemaakt aan de gebruikers. De storingsdienst staat 24 uur per dag paraat om te reageren op urgente meldingen en noodgevallen.
Wettelijke periodieke keuringen
Liftinstallaties dienen iedere 18 maanden gecertificeerd te worden door een officiële keurende instantie. Tijdens de periodieke keuring vereist de keurende instantie assistentie van een bevoegde en deskundige persoon. De onderhoudsmonteur kan deze assistentie als geen ander verlenen.
Meerjarenbegroting
De dienstverlening beperkt zich niet alleen tot de lift en de gebruikers. Door de jarenlange kennis en ervaring kunnen wij een meerjaren begroting opstellen. Dit voorkomt onverwachte kosten en biedt op lange termijn de garantie voor een optimale en gezonde exploitatie.
Service-Select overeenkomsten
SkyLift is zeer flexibel in de dienstverlening. U kunt zelf de voor u belangrijke zaken opnemen in uw Service Select overeenkomst. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk naast het onderhoud zaken als kosten van de periodieke keuring en een 24-uurs dekking voor storingen op te nemen in de overeenkomst. SkyLift informeert u graag over de diverse mogelijikheden.
Om een reactie te kunnen plaatsen heeft u een profiel nodig.
Inloggen